განვიხილეთ მეორე მოდულის პირველი და მეორე აქტივობები.განვიხილეთ ეროვნული გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტები და ინდიკატორები,გამოვყავით ჩვენს პროექტზე მორგებული სტანდარტი,რომელიც გადავიტანეთ პროექტის გეგმაში.
მნიშვნელოვანი და საინთერესო იყო გამჭოლი კომპენტეციების გაცნობა და მისი გამოყენება პროექტის სასწავლო მიზნების გამოყენებაში.
მნიშვნელოვანი იყო მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე მუშაობა. გავიაზრეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.გავეცანი შესაბამის რესურს და მათი დახმარებით შევძელისაკვანძო კითხვების ჩამოყალიბება:
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
|
|
ზოგადი კითხვა
|
·
როგორ გესმით სიტყვა ,,ბრძენკაცი’’ და ვინ მიგაჩნიათ ასეთ
პიროვნებად?
|
თემატური კითხვები
|
·
როგორ გვეხმარება რუბრიკა ,,ბრძენკაცის დარიგება“
საზოგადოებისათვის სასარგებლო პიროვნებად ჩამოყალიბებაში.
·
|
შინაარსობრივი
კითხვები
|
·
რა გვასწავლა ბრძენკაცმა თავის დარიგებებით?
·
როგორი სახეები შექმნა იაკობ გოგებაშვილმა
თავის მოთხრობებში?
|
გავეცანი კითხვებს. საინტერესოდ არის ჩამოყალიბებული, ეს კითხვები ბევრის მიმცემი იქნება ბავშვებისთვის. მინდა წარმატება ვუსურვო მარიზის
ReplyDelete